Mickeyho klubík
Mickey poprvé baví novou generaci předškoláků tím, že se k němu a jeho přátelům (Goofy, Donald, Minnie, Daisy a Pluto) připojí na hrátky v klubíku. S využitím učení matematiky a dovedností řešení problémů přivede děti na interaktivní dobrodružství plné učení a zábavy.