Milo a Murphyho zákon
Milo Murphy je prapraprapravnuk pana Murphyho, autora „Murphyho zákona“. Milo vždy očekává neočekávané. Ať už se pokazí cokoli, Milo je vždy připraven na jakoukoli variantu díky znalostem, batohu plnému nezbytností a nekonečné dávce optimismu, která dokáže proměnit jakoukoli pohromu v dobrodružství.