Kim Possible
Kim Possible je typická středoškolačka, která ve svém volném čase bojuje proti nebezpečným zločincům. Spolu s nejlepším kamarádem Ronem Stoppablem, s jeho rypošem lysým jménem Rufus a jejich webmasterem Wadem, který zajištuje důležité informace speciálním Kimunikátorem, likvidují nepřátele po celém světě. Poté se vrací domů ke své rodině a běžným úkolům.