mixed-ish
V tomto seriálovém volném pokračování úspěšného sitcomu Black-ish vypráví Rainbow Johnsonová o tom, jak se jí v 80. letech vyrůstalo ve smíšené rodině, jejíž členové museli neustále řešit dilema, zda se asimilovat nebo zůstat sami sebou. Bowini rodiče Paul a Alicia se rozhodnou přestěhovat z hippie komunity na předměstí, aby lépe zaopatřili svou rodinu. Zatímco její rodiče bojují s výzvami nového života, Bow a její sourozenci se snaží proplouvat běžnou školou, ve které nejsou vnímáni ani jako černí, ani bílí.