Mrcha od vedle
Poté, co se naivní dívce ze Středozápadu první týden v New Yorku rozplynou sny o životě ve velkoměstě, změní se jí život v nejhorší noční můru. Tato zábavná komedie ze současnosti o podivné dvojici žen je obklopena roztodivnými postavičkami.