V divočině s Bearem Gryllsem
Světoznámý survivalista Bear Grylls se po boku nejoblíbenějších hollywoodských hvězd vydává do divočiny, kde podniknou nevázanou cestu těmi nejextrémnějšími místy, jaká může matka příroda nabídnout.