Tajemství kytovců
Tajemství kytovců ukáže divákům jejich kulturu z bezprostřední blízkosti, poznají výjimečné komunikační schopnosti i složitou společenskou strukturu pěti různých druhů: kosatek, keporkaků, běluh, narvalů a vorvaňů. Dokument, který vznikal tři roky na 24 různých lokacích, dokazuje, že kytovci mají životy mnohem složitější a podobnější lidských, než jsme si mysleli.