The Kardashians
Rodina, kterou znáte a milujete, přichází se zbrusu novým seriálem, který vám umožní nahlédnout do jejich života. Kris, Kourtney, Kim, Khloé, Kendall a Kylie se vracejí před kamery, aby odhalily pravdu, která se skrývá za titulky novin.