Trust
Seriál Trust, založený na skutečných událostech, proniká do strastí a úspěchů jedné z nejbohatších, ale také nejnešťastnějších amerických rodin - rodiny Gettyových. Trust si pokládá složité otázky, které jsou základem každé rodiny, ať už je bohatá nebo chudá.
Seriál TRUST, založený na skutečných událostech, proniká do strastí a úspěchů jedné z nejbohatších, ale také nejnešťastnějších amerických rodin - rodiny Gettyových. Seriál TRUST předkládá nejen obrázek rodinné historie, dynastické ságy, ale i o pohled na zhoubnou moc peněz, přičemž si pokládá složité otázky, které jsou základem každé rodiny, ať už je bohatá nebo chudá. Děj seriálu je zasazen do dvacátého století a jeho začátek do roku 1973, kdy je italskou mafií v Římě unesen John Paul Getty III (Harris Dickinson), dědic ropného bohatství Gettyových. Jeho únosci počítali s výkupným ve výši několika milionů dolarů. Vždyť která bohatá rodina by nezaplatila za návrat milované osoby? Paulův dědeček J. Paul Getty starší (Donald Sutherland), záhadný ropný magnát a pravděpodobně nejbohatší muž světa, trčí na svém tudorovském sídle na anglickém venkově, obklopen harémem milenek a se lvem jako mazlíčkem. A hlavně - nemá čas. Paulův otec J. Paul Getty Jr. (Michael Esper) je ztracen ve víru Londýna a odmítá zvednout telefon. Jedině Paulova matka Gail Gettyová (Hilary Swanková) má vůli vyjednávat se stále zoufalejšími únosci. Bohužel je na mizině. TRUST popisuje noční můru dospívajícího vnuka, který se ocitl v rukou únosců, kteří nechápou, proč nikdo nechce jejich zajatce zpět.