Živí mrtví
Maloměstský šerif z Georgie Rick Grimes, zraněný při výkonu služby, se probouzí z kómatu a zjišťuje, že svět je zamořen zombie neboli „chodci“.
Tento seriál sleduje skupinu přeživších v době zombie apokalypsy. Mezilidské konflikty někdy představují takové nebezpečí, že jsou někteří ochotni udělat cokoli pro to, aby přežili.