El color del cielo
Filmstjernen Olivia Brontë rejser til Schweiz for at lave et fotoshoot, hvor hun uventet genforenes med Tristán del Val, en filosof, hun kendte for mange år siden. Deres møde tvinger dem begge til at se tilbage på deres fælles fortid og sætte spørgsmålstegn ved den fremtid, de troede, de havde planlagt.