Blockbuster
En falmende veteran-skuespiller og tidligere stor stjerne står over for en dyster fremtid med faldende arbejdsmuligheder og hyldester, der føles som nekrologer. Men en ung instruktør tilbyder ham en redningsplanke med en science fiction-film, som giver ham nyt håb og formål gennem et uventet venskab.