Raising Chelsea
En intim serie i tre afsnit, der følger de tidligere stjerner fra serien "Made in Chelsea", Jamie Laing og Sophie Habboo, mens de tager de kaotiske, skræmmende og morsomme realiteter ved at blive forældre i stiv arm. Graviditeten byder på både spænding og panik, indtil de endelig møder deres baby. Med familie og venner i nærheden altid griner og græder de sig gennem glæden og kaosset.