Estrategia Del Silencio, La
En af de værste undergrundsulykker i historien sker, da et tog afsporer og dræber 43 personer. Stillet over for mediecensur og tavshed fra regeringen begynder en gruppe af ofrenes familier det, der synes at være en håbløs sag, for at finde sandheden om den skæbnesvangre dag og søge retfærdighed for dem, der døde.