El último vuelo del Sunbreeze
En varm augustdag i 2008 styrtede Spanair-fly 5022 ned i Barajas Lufthavn og kostede 154 mennesker livet. Denne dokumentar afdækker glemte detaljer om tragedien og forsøger med nye data og vidneudsagn at besvare, hvorfor "Sunbreeze" aldrig nåede frem – og hvem der bar ansvaret for det altødelæggende tab.