Frankenweenie
Mød Sparky, en almindelig familiehund, som gennem et par ekstraordinære omstændigheder bliver til Frankenweenie! Disney præsenterer en sjov udgave af en klassisk Tim Burton fortælling.
Fra Disney og Tim Burton (Alice i Eventyrland) kommer den sjove og anderledes film Frankenweenie, en rørende historie om en dreng og hans elskede hund. Efter Victor helt uventet mister sin elskede Sparky, som bliver kørt over, tyr Victor til videnskaben i et forsøg på at genoplive ham, og lidt a la Frankenstein får han stykket Sparky sammen igen – dog med et par småændringer. Han prøver at skjule sin hjemmesyede kreation, men da Sparky stikker af, skaber det enorme problemer for Victors skolekammerater, lærere og hele byen. Frankenweenie byder desuden på masser af spændende bonusmateriale.