Animation, Sport
En ældre mand ved navn Geri spiller et dagligt spil skak i parken mod sig selv. På en eller anden måde begynder han at miste sin livligere modstander. Men lige når spillet næsten er forbi, opnår Geri at ændre spillets gang.