The Bystanders
Bystanders' udvælges til at være skytsengle med den opgave at våge over et udvalgt menneske. De kan gribe ind for at beskytte, men må ikke blande sig i deres liv. Men ikke alle 'bystanders' kan lide deres menneske eller reglerne.