Rain Catcher
Som ny i byen tager den unge fotograf, Rain Catcher, fotos af Londons smukke Barbican boligkompleks. Han bemærker snart en skummel mand på alle sine fotos. Uanset om han går i et med mængden, eller om han kigger ud ad vinduer, stirrer manden altid meget intenst ind i kameraet. Efterhånden som Rain Catcher efterforsker sagen, opdager han en sandhed, der vender op og ned på hans virkelighed og ændrer hans liv for evigt.