Forhekset
Elliot Richards er en håbløs, ung mand, som er besat af at finde kærligheden. Desperat efter at ændre sit liv indgår han en pagt med Djævlen, som lover at gøre netop dette - men for en pris.
Djævlen har aldrig været så lækker eller sjov! Brendan Fraser spiller Elliot Richards, en uheldig og ensom computer-tekniker, der falder for den syndigt sexede Elizabeth Hurley og indvilliger i at sælge sin sjæl for syv ønsker. Men den lumske Mørkets Prinsesse har flere tricks i ... ærmet. Og pludselig udvikler Elliots liv sig til et hylemorsomt helvede på jorden.