All About Steve
Sandra Bullock og Bradley Cooper spiller sammen i denne sjove fortælling om en excentrisk kvinde, der jagter en nyhedskameramand landet rundt og forsøger at overbevise ham om, at de er skabt for hinanden.
Efter en enkelt kort date beslutter en fantastisk, men socialt kejtet kvinde, at CNN-kameramanden Steve er hendes store kærlighed. Steves job bringer ham rundt omkring i landet, og hun følger efter og forsøger at overtale ham til at elske hende. Det lykkes hende ikke, men hun møder nogle outsidere, som accepterer hende, som hun er.