Squatters: Get the F*** Out of My House
Squattere overtog hendes hus, og husejeren bliver anholdt. Et lokalt tv-holds dækning går viralt.
En serie-squatter charmerer sig ind i Malibu og udnytter lovens smuthuller til at bo gratis.
Et velhavende kvarter i LA bliver rystet, da en squatter overtager et dødsbo til 3,9 mio. dollars.
Squattere indtog hendes hus, men Patti kæmpede imod. Deres hævn var katastrofal.
En ekstremist gjorde krav på hendes hus. Shanetta Little udstillede ham for millioner på TikTok.