Water for Elephants
Baseret på den bedstsælgende roman af samme navn, giver dette kraftfulde drama dig en stjernespækket oplevelse med Reese Witherspoon og Robert Pattinson, der fortæller historien om en veterinærstuderende, der forelsker sig i en cirkusartist.