Marley & Me
New York Times-bestselleren Marley & Me er den hjertevarmende og uforglemmelige historie om en voksende familie og den vidunderligt neurotiske hund, der lærte dem, hvad der virkelig er vigtigt i livet.
Jennifer Aniston og Owen Wilson skaber store grin som John og Jenny Grogan, et ungt par, der overvejer at stifte familie. Dertil kommer Marley… en kær labradorhvalp, der dumper ud af lydighedsskolen og hurtigt forvandler sit nye hjem til et katastrofeområde. Men med et hjerte så stort som sin appetit på ballade hjælper Marley Grogan-parret gennem op- og nedture i livet og kærligheden, og de indser i sidste ende, at "verdens værste hund" virkelig bringer det bedste frem i dem.