Gnomeo & Julie
Gnomeo og Julie er fanget i en nabofejde og må – ligesom deres berømte forgængere – overvinde mange forhindringer. Men kan en pink plastikflamingo og nogle vilde racerløb på plæneklippere hjælpe det unge par til at finde lykken?
Et sjovt eventyr med fart på om den smukkeste kærlighedshistorie, der nogensinde er blevet fortalt– men med havenisser! De danske stemmer tilhører Mikkel Hansen, Maria Lucia Heiberg Rosenberg og Keld Nørgaard m. fl. Gnomeo og Julie er fanget i en årelang nabofejde og har lige så mange problemer med det, som deres berømte forgængere. Men kan en pink plastikflamingo og nogle vilde racerløb på plæneklippere hjælpe det unge par til at finde lykken? Alle i familien vil elske denne film!