The Stolen Girl
Elisa er mor til to og lader sin datter, Lucia, overnatte hos sin nye bedste ven, Josephine, efter hun mødtes med Josephines mor, Rebecca, i hendes smukke hjem. Men da Elisa dukker op næste dag for at hente Lucia, viser huset sig at være en feriebolig, og Lucia er blevet bortført.
Elisa arbejder som stewardesse på privatfly og har travlt med at være mor til to. Hun lader sin niårige datter, Lucia, tage hjem til sin nye bedste ven, Josephine. Elisa møder kort Josephines søde og rare mor, Rebecca, og legeaftalen udvikler sig til en overnatning. Men da Elisa og hendes mand Fred ankommer næste dag for at hente Lucia, står de ansigt til ansigt med deres største frygt. Huset er en tom feriebolig, og Lucia er forsvundet sammen med Rebecca og Josephine. Politiet siger, at alt, Rebecca har fortalt Elisa, kan være løgn. Mens det hele udvikler sig til en international jagt på Lucia, følger en ambitiøs graverjournalist, Selma, historien og undervejs kommer der gamle hemmeligheder frem i lyset, som måske kan forklare motivet bag den ellers uforståelige kidnapning af Lucia.