The Veil
En spionthriller, der udforsker det overraskende og anspændte forhold mellem to kvinder, der leger en dødsensfarlig leg med sandhed og løgne på vejen fra Istanbul til Paris og London. I skyggerne arbejder CIA og DGSE sammen for at afværge en potentiel katastrofe.
Imogen besøger en flygtningelejr i de afsidesliggende bjerge på grænsen mellem Tyrkiet og Syrien.
Imogen og Adilah fortsætter deres rejse til Paris og står over for en trussel i Istanbul.
Imogen genforener Adilah med hendes datter i Paris, mens sandhed og løgn udviskes yderligere.
Mens truslen mod hendes datter vokser, afslører Adilah en hemmelighed over for Imogen.
Imogen smugler Adilah til England for at møde Michael i håb om, at der endelig vil komme svar.