Virus Hunters
Virus Hunters afslører kuldegysende historier om de heltemodige eksperter, der fører slagets gang i vor tids mest afgørende videnskabelige mission.
Forskere over hele verden kæmper en kamp mod tiden for at forhindre den næste globale katastrofe, som en ny dødelig vira kan medføre. Epidemiolog og miljøekspert Christopher Golden og ABC News' udenrigskorrespondent James Longman tager jorden rundt for at finde de mønstre, der skaber globale sundhedskriser.