Something Bit Me!
"Something Bit Me!" udforsker sandheden bag dyre- og insektangreb, samt bid og stik, som har sendt folk på skadestuen.
"Something Bit Me!" er en ny dokumentarserie, der udforsker sandheden bag dyre- og insektangreb, samt bid og stik, som har sendt folk på skadestuen. Mens historierne udfolder sig, lærer vi om dyrene, og hvorfor de angriber, fra forskere og eksperter og gennemgår faktaene bag historierne for at hjælpe publikum med at forstå dyrenes opførsel.