High School Musical: The Musical: The Series: The Holiday Special
Hold jul med skuespillerne fra High School Musical: The Musical: The Series! Eleverne fra dramalinjen deler klassiske og helt nye julesange, deres egne juleminder og hemmeligheder fra settet, såsom hvem der ville stå øverst på julemandens uartig-liste. Glæd dig til masser af juleløjer, blandt andet en verdenspremiere, du bare ikke må gå glip af!