Pyjamasheltene
De får deres kræfter fra deres dyreamuletter - Jens bliver til Gekko, Amanda bliver til Ugline, og Oscar bliver til Kattedreng. Deres dragter ligner måske pyjamasser, men de er faktisk Pyjamasheltene!
Tag med Oscar, Amanda og Jens på deres superhelteeventyr, når de redder dagen fra skurke, der laver rav i den om natten. De får deres kræfter fra deres dyreamuletter - Jens bliver til Gekko, Amanda bliver til Ugline, og Oscar bliver til Kattedreng. Deres dragter ligner måske pyjamasser, men de er faktisk Pyjamasheltene! Så pas på, nattens skurke - Pyjamasheltene er på vej!