Missionsteam Et
Morgendagens Transportstyrelse har rekrutteret fem fantastiske børn og skabt et eliteteam. Sammen skal de forbinde og beskytte universet mod en ondsindet kraft kaldet Nemesystemet.
Morgendagens Transportstyrelse har skabt et eliteteam af fem fantastiske børn. De er eksperter på områder som videnskab, teknologi, ingeniørarbejde, kunst og matematik. Deres mission er, at forbinde universet og beskytte det mod de ondsindede kræfter bedre kendt som Nemesystemet!