To Plant a Flag
Som forberedelse til månelandingen i 1969 sendte NASA et hold astronauter til månelandskaberne på Island. Deres højteknologiske mission afdækkede hurtigt, hvilke hindringer man kan møde, når man står overfor en islandsk fåreavler.