Birth of Europe
Europa er er utroligt varieret område. Det går fra den arktiske is i nord ned til Afrikas kyst. Dets historie rummer kolliderende kontinenter, vulkaner i udbrud, istider - og påvirkning fra nedfaldne store asteroider. Denne serie udforsker dets geologiske fortid og nutid.