Out of the Box
Hver dag kommer en lille gruppe af kvarterets børn og leger i "kassen", et fantasihus lavet af malede papkasser. Sammen med deres to passere, Tony James og Vivian Bayubay McLaughlin, spiller børnene spil, laver håndværk, synger sange og fortæller historier i kassen.