Leap of Faith
Kelly lever et ensomt liv i en travl by, et liv med uopfyldte drømme og længsel efter mere. Bag lukkede døre funderer hun over, om nogen nogensinde vil kunne forstå hende. Da hendes nye nabo flytter ind i bygningen ved siden af, fanger han Kellys interesse. Hun observerer hans daglige rutiner og opdager snart, at der er noget meget anderledes ved ham.
Kelly lever et ensomt liv i en travl by, et liv med uopfyldte drømme og længsel efter mere. Bag lukkede døre funderer hun over, om nogen nogensinde vil kunne forstå hende. Da hendes nye nabo flytter ind i bygningen ved siden af, fanger han Kellys interesse. Hun observerer hans daglige rutiner og opdager snart, at der er noget meget anderledes ved ham. Kelly tager på en rejse for at afdække mere om Johnny, og undervejs konfronterer hun sine egne dæmoner.