We Were the Lucky Ones
Miniserien "We Were the Lucky Ones" er en filmatisering af Georgia Hunters New York Times-bestseller, som er inspireret af den utrolige, sande historie om en jødisk familie, der blev adskilt ved begyndelsen af Anden Verdenskrig. Serien følger dem på tværs af kontinenter, mens de gør alt, hvad der står i deres magt, for at overleve og blive genforenet.