The Bear
Carmy, en ung gourmetkok, vender hjem til Chicago for at drive sin families sandwichbutik. Mens han kæmper for at forvandle butikken og sig selv, arbejder han sammen med et uperfekt team, der i sidste ende ender med at være hans selvvalgte familie.