Dying for Sex
Efter at Molly Kochan har fået diagnosen stadie IV-metastatisk brystkræft, beslutter hun sig for at forlade sin mand for at udforske sine seksuelle lysters kompleksitet for første gang i sit liv med sin bedste veninde Nikki ved sin side.
FX's "Dying for Sex" er inspireret af den virkelige historie om Molly Kochan, som oprindeligt blev delt på en Wondery-podcast skabt med hendes bedste ven, Nikki Boyer. Efter at Molly har fået diagnosen stadie IV-metastatisk brystkræft, forlader hun sin mand og udforsker hele bredden og kompleksiteten af sine seksuelle lyster for første gang i sit liv. Hun finder mod og opbakning til at tage på dette eventyr i sin bedste veninde Nikki, som bliver ved hendes side til det sidste.