El bucle de Latham
Da Marcos arver et hus fra den far, han aldrig har kendt, opdager han mere end blot ejendom. Arven kaster ham ind i en forvirrende spiral af uløste familieproblemer og længe begravede hemmeligheder, der tvinger ham til at konfrontere en fortid, han ikke vidste eksisterede.