Una preciosa puesta de sol
Bedstemor Rosario, hendes datter Elena og barnebarnet Beatriz tager på en weekendtur i bjergene med hver deres hemmelige dagsorden. Deres dramatiske sammenstød, præget af sygdom, ægteskabsproblemer og en trang til at flygte fra det hele, udmunder i selvopdagelse og en svær lektie om frihed.