Jane
Med baggrund i over 100 timers arkivoptagelser fortæller Brett Morgen historien om JANE, hvis forskning om chimpanser har revolutioneret vores opfattelse af den naturlige verden. Filmen, der foregår til den legendariske komponent Philip Glass' spændende underlægningsmusik, giver et intimt portræt af Jane Goodall – en pioner, som blev en af verdens mest beundrede tilhængere af naturfredning.