Gabby Duran og de umulige
Gabby Duran får et job af en helt anden verden i sin hjemby: et arbejde som babysitter for en gruppe uregerlige rumvæsenbørn, som holder sig skjult på Jorden.
Gabby Duran føler konstant at hun lever i skyggen af sin over-polerede succesfulde mor Dina, og sin super kloge lillesøster Olivia. Gabby finder dog endelig muligheden for at stråle, da hun får et job af en helt anden verden, som babysitter for en gruppe uregerlige, men meget vigtige rumvæsenbørn, som holder sig skjult på Jorden. Frygtløs og med en ubeskrivelig kækhed og mod, tager Gabby udfordringen op for at bevise, at hun er den bedste babysitter i galaksen.