Bizaardvark
Veninderne, Paige og Frankie, tager videoblogverdenen med storm med deres sjove onlinekanal, Bizaardvark. Da de når op på 10.000 abonnenter, bliver de inviteret ind på det indflydelsesrige Vuuugle Studios for at lave deres videoer der. I det tjekkede miljø - og med hjælp fra deres gamle ven, den tolv år gamle agent Bernie, plus nogle Vuuugle-stjerner ved navn Dirk og Amelia - tager de to veninder ud på et sjovt eventyr i deres forsøg på at bliver nummer et i blogosfæren.