Lost Treasures of the Bible
Denne medrivende serie følger arkæologiske hold over hele Mellemøsten, mens de kaster sig ud i en ny sæson fuld af udgravninger og afdækker de byer og civilisationer, der er omtalt i Bibelen. Fra den forsvundne by Exodus i Egypten til det storslåede Babelstårn i Irak kaster deres opdagelser nyt lys over Bibelens mest berømte historier. Fantastisk computergrafik og indbyggede kameraer afslører skatte, der har været begravet i årtusinder.