All That Glitters
En teenager berøver en rig kvinde, men et uheld binder dem uventet sammen. Eddie opdager, at Margarets liv er fyldt med skjulte traumer, der spejler hans eget, og han indser, at de to deler mere, end han først havde troet muligt.
Margaret er en rig hustru og mor til Chelsea, der tilsyneladende har alt. Eddie, en desperat teenager fra den anden side af byen, tror, at alle rige har det nemt. Da han røver Margaret og stikker af med hendes taske, opstår et trafikuheld, som binder deres liv sammen. Eddie opdager, at Margaret bærer på dybe sår, der spejler hans egen traumatiske barndom.