Great Expectations
En historie om den forældreløse Pip, der længes efter større ting i livet, indtil skæbnens lune viser ham en dyster verden af muligheder. Han er tvunget til at slås med denne nye verdens virkelige omkostninger, som måske vil gøre ham til den mand, han ønsker at være.
Denne serie i seks afsnit er baseret på Charles Dickens' roman af samme navn. Serien følger Pip, en forældreløs, der vokser op og længes efter større ting i livet, indtil skæbnen tager en drejning, og den mystiske og excentriske Miss Havishams onde rænkespil viser ham en dyster verden af muligheder. Med de store forventninger, der er til ham, bliver Pip nødt til at finde ud af, hvad prisen for denne nye verden egentlig er, og om den virkelig vil gøre ham til den mand, han ønsker at være. Dickens' roman, som er en sønderlemmende kritik af klassesystemet, blev udgivet i 1861 efter først at være blevet udgivet som en række ugentlige kapitler, der begyndte i december 1860.