Het Echte Leven
Den unge instruktør Martin laver en spillefilm, hvor hans kæreste spiller hovedrollen. I denne film skal hun starte et forhold til en anden mand som en slags kærlighedstest. Tingene går dog galt, da Martin fyrer den mandlige hovedrolle og erstatter ham med Dirk, et crew-medlem uden skuespilerfaring, og da han kun kan spille sig selv, tager virkeligheden over.