Het Leven is Vurrukkulluk
I Amsterdams Vondelpark møder de bedste venner Mees og Boelie den indtagende Panda, hvilket fremkalder uventede hede følelser. Imens belaster en mistanke om utroskab Etta og Ernst-Jans ægteskab. De gamle flammer Rosa og Kees genopdager kærligheden blandt Amsterdams forårsblomster.