The Tatami Time Machine Blues
Det er den 12. august. Da fjernbetjeningen til det eneste klimaanlæg i hans pensionat ved et uheld er blevet ødelagt af noget spildt cola, udtænker "I" en plan om at vende tilbage til dagen før i en tidsmaskine for at få fat i fjernbetjeningen, før den går i stykker. Men hans spøgefulde ven Ozu kan ikke modstå fristelsen til at pille ved tidligere begivenheder, selvom det bringer universet på randen af tilintetgørelse. Nu rejser "I" gennem tiden for at undgå katastrofen.